Variante de transport pentru primirea coletului
Livrarea produselor va fi efectuata prin curier rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta, iar la comenzile de peste 300 de lei sau egale cu 300 de lei, transportul este gratuit.
Coletarea comenzilor se efectueaza in 24-72 ore.
Livrarea coletelor se face in 1-3 zile lucratoare. Livrarea poate suferi intarzieri bazate pe motive ce nu tin de operatiunile HER (e.g. sarbatori legale, vreme nefavorabila).
Tarife de transport – Romania
Pentru comenzi mai mari de 300 RON, transportul este gratuit.
18 RON – pentru comenzi sub 300 RON.
Tarife de transport – alte tari din Uniunea Europeana
60 RON pentru tarile constituente ale Uniunii Europene
Livrarea coletelor externe se face din momentul in care coletul pleaca din sediul HER (nu de la plasarea comenzii).
In ceea ce priveste expedierea coletelor in Regatul Unit (U.K.) timpul de procesare este mai lung.
Pentru expedierile catre o tara nemembra, pe langa costurile aferente coletului si costurile de transport, se vor adauga si taxele vamale.
Informatiile suplimentare se vor trimite prin e-mail.
Taxa de transport se calculeaza la suma efectiv platita, dupa aplicarea cuponului de reducere.
Modalitati de plata
Ramburs
Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanta pentru sumele achitate.
Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare.
Online cu card bancar prin Stripe (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)
Daca ai ales metoda de plata „Online prin card bancar” este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardul. Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii.
Aceste informatii pot ramane salvate in contul de client daca se bifeaza casuta dedicata Salveaza cardul. Aceste informatii pot fi sterse oricand prin bifarea casutei Stergere Token.
Nu pot fi introduse carduri de rate.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HER, in cazul platii online;
3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure”, elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Coletele care se livreaza in afara Romaniei nu beneficiaza de modalitatea de plata prin ramburs, acestea pot fi achitate doar online cu card bancar.
Informatii utile
Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe her-shop.ro).
Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul HER.
Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail. Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.